Hur Kan Vi Hjälpa Dig?
Achieve more for your business with us!
Svar på vanliga frågor, hjälp med felsökning och guider för våra produkter och tjänster. Ve Skicka en förfrågan
Vanliga frågor
Svar på vanliga frågor, hjälp med felsökning och guider för våra produkter och tjänster.
Arbetar du på ett företag eller i en organisation som har
Tele2 Företag
som leverantör för telefoni och telekom, börja med att kontakta telefoni- eller dataansvarig på ditt företag för hjälp och support.
Är du involverad i samarbetet med Tele2 Företag så börja med att kontakta er kundansvarige eller
logga in i självserviceportalen TSO
där du kan sköta administration av era tjänster i raltid, felamäla och få kontakt med rätt serviceteam.
Om det visar sig att du själv orsakat felet (till exempel felaktig inkoppling eller skadad kabel vid renovering) eller att felet legat i utrustning som inte kommer från Tele2 har du dock inte rätt till något avdrag.
Observera att om du har avbrott i abonnemangsfri tv ska du vända dig till din hyresvärd eller bostadsrättsförening då de står för abonnemanget.
Här har vi samlat alla dokument och blanketter för överlåtelse.
Arbetar du på ett företag eller i en organisation som har
Tele2 Företag
som leverantör för telefoni och telekom, börja med att kontakta telefoni- eller dataansvarig på ditt företag för hjälp och support.
Är du involverad i samarbetet med Tele2 Företag så börja med att kontakta er kundansvarige eller
logga in i självserviceportalen TSO
där du kan sköta administration av era tjänster i raltid, felamäla och få kontakt med rätt serviceteam.
Om det visar sig att du själv orsakat felet (till exempel felaktig inkoppling eller skadad kabel vid renovering) eller att felet legat i utrustning som inte kommer från Tele2 har du dock inte rätt till något avdrag.
Observera att om du har avbrott i abonnemangsfri tv ska du vända dig till din hyresvärd eller bostadsrättsförening då de står för abonnemanget.
Här har vi samlat alla dokument och blanketter för överlåtelse.
Arbetar du på ett företag eller i en organisation som har
Tele2 Företag
som leverantör för telefoni och telekom, börja med att kontakta telefoni- eller dataansvarig på ditt företag för hjälp och support.
Är du involverad i samarbetet med Tele2 Företag så börja med att kontakta er kundansvarige eller
logga in i självserviceportalen TSO
där du kan sköta administration av era tjänster i raltid, felamäla och få kontakt med rätt serviceteam.
Om det visar sig att du själv orsakat felet (till exempel felaktig inkoppling eller skadad kabel vid renovering) eller att felet legat i utrustning som inte kommer från Tele2 har du dock inte rätt till något avdrag.
Observera att om du har avbrott i abonnemangsfri tv ska du vända dig till din hyresvärd eller bostadsrättsförening då de står för abonnemanget.
Här har vi samlat alla dokument och blanketter för överlåtelse.
Arbetar du på ett företag eller i en organisation som har
Tele2 Företag
som leverantör för telefoni och telekom, börja med att kontakta telefoni- eller dataansvarig på ditt företag för hjälp och support.
Är du involverad i samarbetet med Tele2 Företag så börja med att kontakta er kundansvarige eller
logga in i självserviceportalen TSO
där du kan sköta administration av era tjänster i raltid, felamäla och få kontakt med rätt serviceteam.
Om det visar sig att du själv orsakat felet (till exempel felaktig inkoppling eller skadad kabel vid renovering) eller att felet legat i utrustning som inte kommer från Tele2 har du dock inte rätt till något avdrag.
Observera att om du har avbrott i abonnemangsfri tv ska du vända dig till din hyresvärd eller bostadsrättsförening då de står för abonnemanget.
Här har vi samlat alla dokument och blanketter för överlåtelse.